
XLIX Przegląd Teatrów Małych Form KONTRAPUNKT 2014 w Szczecinie
Caryca na przystawkę – o spektaklu Caryca Katarzyna pisze Kinga Binkowska
Bezpieczne wyjście – o spektaklu Exit pisze Kinga Binkowska
Gorycz z pudełka ciastek – o spektaklu Tato nie wraca pisze Kinga Cieśluk
Wolę brzydotę, jest bliżej krwioobiegu… – o spektaklu Skąpiec pisze Kinga Binkowska
Generalnie była to próba teatralna – o spektaklu Faza delta pisze Kingi Cieśluk
Teatr zszedł na seriale – o spektaklu Jeżyce Story pisze Kinga Binkowska
Demiurg? Szaleniec? Artysta – o performansie Projekt P pisze Kinga Binkowska
Chopin, gdyby jeszcze żył… – o spektaklu Chopin bez fortepianu pisze Kinga Cieśluk
Kompanija cała – o spektaklu Kazimierz i Karolina pisze Kingi Binkowskiej
Nowa martylologia – o spektaklu Był sobie Polak, Polak, Polak i Diabeł pisze Kinga Binkowska
Za drzwiami nie ma nic – o spektaklu Morrison/Śmiercisyn pisze Kinga Cieśluk
Czy to tylko hedonizm i zabawa? – tekst Kingi Cieśluk na temat spektaklu Pożar w burdelu, odc. 9 „GORĄCZKA POWSTAŃCZEJ NOCY”
Moje ty wdzięczne milczenie – recenzja spektaklu Coriolanus autorstwa Kingi Cieśluk
Co zrobisz z drugą połową swojego życia, Wendy? – o spektaklu Todo el cielo sobre la tierra pisze Kinga Cieśluk
Formy mniejsze – o spektaklach plenerowych, happeningach i koncertach pisze Kinga Cieśluk
Na zdjęciu: Chopin bez fortepianu, fot. Natalia Kabanow