XLIX Przegląd Teatrów Małych Form KONTRAPUNKT 2014 w Szczecinie

XLIX Przegląd Teatrów Małych Form KONTRAPUNKT 2014 w Szczecinie

Caryca na przystawkę – o spektaklu Caryca Katarzyna pisze Kinga Binkowska

Bezpieczne wyjście – o spektaklu Exit pisze Kinga Binkowska

Gorycz z pudełka ciastek – o spektaklu Tato nie wraca pisze Kinga Cieśluk

Wolę brzydotę, jest bliżej krwioobiegu… – o spektaklu Skąpiec pisze Kinga Binkowska

Generalnie była to próba teatralna – o spektaklu Faza delta pisze Kingi Cieśluk

Teatr zszedł na seriale  – o spektaklu Jeżyce Story pisze Kinga Binkowska

Demiurg? Szaleniec? Artysta – o performansie Projekt P pisze Kinga Binkowska

Chopin, gdyby jeszcze żył… – o spektaklu Chopin bez fortepianu pisze Kinga Cieśluk

Kompanija cała – o spektaklu Kazimierz i Karolina pisze Kingi Binkowskiej

Nowa martylologia – o spektaklu Był sobie Polak, Polak, Polak i Diabeł pisze Kinga Binkowska

Za drzwiami nie ma nic – o spektaklu Morrison/Śmiercisyn pisze Kinga Cieśluk

Czy to tylko hedonizm i zabawa? – tekst Kingi Cieśluk na temat spektaklu Pożar w burdelu, odc. 9 „GORĄCZKA POWSTAŃCZEJ NOCY”

Moje ty wdzięczne milczenie – recenzja spektaklu Coriolanus autorstwa Kingi Cieśluk

Co zrobisz z drugą połową swojego życia, Wendy? – o spektaklu Todo el cielo sobre la tierra pisze Kinga Cieśluk

Formy mniejsze – o spektaklach plenerowych, happeningach i koncertach pisze Kinga Cieśluk

 

 

Na zdjęciu: Chopin bez fortepianu, fot. Natalia Kabanow