7. Międzynarodowy Festiwal Boska Komedia

7. Międzynarodowy Festiwal Boska Komedia

Relacje z oddziału krakowskiego:

Magiczna, czerwona granica Lupy  spektakl Wycinka Holzfällen recenzuje Julia Lizurek

Chcę być kochaną  spektakl Druga kobieta recenzuje Zuzanna Berendt

Hate story – o odcinkach Klątwy recenzuje Piotr Gaszczyński

To boli – spektakl Kronos recenzuje Zuzanna Berendt

Dziady. The Movie – spektakl Dziady recenzuje Piotr Gaszczyński

Niekończące się historie – spektakl The Hideout/Kryjówka recenzuje Aleksandra Spilkowska

Szlagier Gustawów – spektakl Towiańczycy, królowie chmur recenzuje Agnieszka Dziedzic

Prawda odnaleziona w zmyśleniu – spektakl Szklana menażeria recenzuje Alicja Müller

I am the passenger – spektakl Dwoje biednych Rumunów mówiących po polsku recenzuje Julia Lizurek

Lubieżny nazizm. Albo: gdzie szukać prawdy? – spektakl Mefisto recenzuje Katarzyna Oczkowska

The Voice of Revolution – spektakl Karaoke Sakralne. MOZART Requiem recenzuje Monika Siara

Gdzie diabeł mówi dobranoc – spektakl Droga śliska od traw. Jak to diabeł wsią się przeszedł recenzuje Aleksandra Spilkowska

Głosy z nieba – spektakl Paradiso recenzuje Zuzanna Berendt

Miłość w czasach zarazy – spektakl Przemiany recenzuje Julia Lizurek

Brzydota bez wyrazu, czyli dlaczego nudzimy się w teatrze – spektakl Jakiś i Pupcze recenzuje Monika Siara

Książę złodziei – spektakl Twardy gnat, martwy świat  recenzuje Aleksandra Spilkowska

Klasyka osobliwa – spektakl Balladyna recenzuje Marcelina Nowakowska

Sieroctwo w impasie – spektakl Chór sierot recenzuje Kaja Podleszańska

Ojciec to ojciec – spektakl Tato recenzuje Agnieszka Dziedzic

„Któż jest moją matką i którzy są moimi braćmi”? – spektakl Szczury recenzuje Katarzyna Oczkowska

Na zdjęciu: Kronos, fot. Natalia Kabanow