
7. Międzynarodowy Festiwal Boska Komedia
Relacje z oddziału krakowskiego:
Magiczna, czerwona granica Lupy – spektakl Wycinka Holzfällen recenzuje Julia Lizurek
Chcę być kochaną – spektakl Druga kobieta recenzuje Zuzanna Berendt
Hate story – o odcinkach Klątwy recenzuje Piotr Gaszczyński
To boli – spektakl Kronos recenzuje Zuzanna Berendt
Dziady. The Movie – spektakl Dziady recenzuje Piotr Gaszczyński
Niekończące się historie – spektakl The Hideout/Kryjówka recenzuje Aleksandra Spilkowska
Szlagier Gustawów – spektakl Towiańczycy, królowie chmur recenzuje Agnieszka Dziedzic
Prawda odnaleziona w zmyśleniu – spektakl Szklana menażeria recenzuje Alicja Müller
I am the passenger – spektakl Dwoje biednych Rumunów mówiących po polsku recenzuje Julia Lizurek
Lubieżny nazizm. Albo: gdzie szukać prawdy? – spektakl Mefisto recenzuje Katarzyna Oczkowska
The Voice of Revolution – spektakl Karaoke Sakralne. MOZART Requiem recenzuje Monika Siara
Gdzie diabeł mówi dobranoc – spektakl Droga śliska od traw. Jak to diabeł wsią się przeszedł recenzuje Aleksandra Spilkowska
Głosy z nieba – spektakl Paradiso recenzuje Zuzanna Berendt
Miłość w czasach zarazy – spektakl Przemiany recenzuje Julia Lizurek
Brzydota bez wyrazu, czyli dlaczego nudzimy się w teatrze – spektakl Jakiś i Pupcze recenzuje Monika Siara
Książę złodziei – spektakl Twardy gnat, martwy świat recenzuje Aleksandra Spilkowska
Klasyka osobliwa – spektakl Balladyna recenzuje Marcelina Nowakowska
Sieroctwo w impasie – spektakl Chór sierot recenzuje Kaja Podleszańska
Ojciec to ojciec – spektakl Tato recenzuje Agnieszka Dziedzic
„Któż jest moją matką i którzy są moimi braćmi”? – spektakl Szczury recenzuje Katarzyna Oczkowska
Na zdjęciu: Kronos, fot. Natalia Kabanow